1. Hvis du faktisk har lest bloggen hennes så ville du ha skjønt at hun har veldig mye liv, hun har så vidt tid til bloggen sin. Så tenk over litt før du skriver sånne dumme kommentarer, du gjør ingen glad om det er det du tror? Herregud.. Men Andrea, DU ER SUPER!:D

    2. Du er såå sykt pen!!!!<33 men hvis du syns hun har lite liv, så har det jo DU som har lite liv da hvis du kaster bort tiden din på en du syns har lite liv!!! elsker bloggen din Andrea!!<3<3

    3. åh herregud så nydelig du er assa! jeg skulle ønske kjæresten min så ut som deg anrea! vi bare MÅ møtes assa! nå tror jeg at jeg nesten dåner, omg lizzm! men sov godt alle sammen, elsker dere assa, helt serr lizzm! <3333333

    4. For en utrolig bra blogg du har Andrea. Jeg elsker virkelig å kunne sette meg ned å lese alle de nye innleggene du kommer med som båder inspirerer og vekker liv i andre folk til å blogge. Jeg håper du fortsetter i lang tid fremmover, fordi jeg elsker bloggen din! 🙂
      Stå på!
      http://www.fek.blogg.no

    5. Hei, Andrea.
      Jeg bare lurte på om du lagde designet ditt selv. Syns det er så fint, og har litt lyst til å stjele noen av ideene dine hvis det er greit. Kan du hjelpe meg? ( liker spesielt “knappene” og den sidelinja hvor det står om deg og arkivet ditt.
      Mvh. Eline

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg