Fanny’s biiiiiiiirthday

Fanny bestevenn's biiirthday 
Dagen i går startet da med at jeg dro hjem, skulle egentlig bli igjen å vente på axel, men jeg bestemte meg for å stikke hjem først. jeg la fra meg baggen – sminket meg litt og fiksa litt overnattings stuff siden jeg skulle overnatte etter bursdagen. &så dro jeg til axel, og var hos han bare litt over 1time siden jeg hadde dårlig tid. Men det var kjempe koselig – som alltid. han er værdens beste kjæreste <3 da jeg kom hjem hadde jeg særiøst bare 20min på å fikse meg + finne klær og kort til fanny og masse annet. Jaja, jeg fant en hvit kjole + at jeg rakk bare printe ut noen sweet pics av meg å fanny. Sminket meg i maks 5 min, før jeg måtte dra. 
Lagde kortet senere hos fanny, haha jeg brukte en og en halv time .. det ble drit bra da. Men jeg kom til fanny da, det var drit koselig. Vi spiste taco as usual, og tok masse bilder. Etterhvert ble alle sånn drit hypre, og det var drit gøøøøy. Mange så på film, mens andre tok bilder osv. Men det var drit feeett ! elsker deg Fanny <3 Seneere overnattet jeg og Linn hos Fanny, og nå skal vi stikke til bryn å ta sol. blogges senere! 
Kisseees <3 
32057411234004698896n400

julie

7 kommentarer

Siste innlegg