Happy valentine !

I dag er det valentine + at axel har bursdag i dag! Idag har jeg vært med axel fra klokken var 11 – og nå er jeg hjemme igjen da. Skulle egentlig vært sammen lenger, men han skulle feire familie bursdag.. Av axel fikk jeg et søtt kort som det stod en masse koselige ting på, jeg ga det samme til han.

Alle sammen, dere må bare vite at axel er værdens nydeligste person. Han er alltid der for meg, og jeg kan virkelig snakke med han om alt. Han er kjempe morsom og jeg kan alltid være med selv med han. Noe som er veldig spessielt med han i forhold til mange andre gutter er at han virkelig viser følelsene sine for meg, og han viser at han bryr seg. I tilegg er han jo også utroolig kjekk da, og vi har kjempe mye tilfelles & alltid masse å gjøre. Axel, jeg elsker deg utrolig høyt og vil alltid være her for deg. er utrolig heldig som har deg, du er fantastisk <3<3

nt
oss to – ment to be <3 <3 elsker deg !

8 kommentarer

Siste innlegg