holidaaaay

heeey! sorry for null innlegg, men jeg har vært på hytten min i en uke nå &så rakk jeg ikke skrive et innlegg før jeg dro. men nu er jeg endelig hjemme igjen etter lite søvn og mye alpint 🙂 Det har vært en egentlig ganske avslappende uke og jeg har faktisk lest en og en halv bok ! Har stått både slalom, blades & snowboard – vet egentlig ikke hva jeg liker best så bytter alltid på. Jeg er helt utrolig glad for å være hjemme og møte venner igjen, kjedelig å bare være med familien i lengden. I morgen skal jeg til maria, det blir kjempe koselig – har ikke møtt henne på driiiit lenge. Jeg har også kjøpt bursdags gave til axel & tuva, er veldig fornøyd og kan si hva jeg kjøpte senere; må jo ikke avsløre noe enda 🙂 håper dere har hatt en suuuuper ferie da , jeg savner dere alle. Det er bare å følge med, skal blogge masse fra nå av!
-Hva har dere gjort i ferien da ?

kisseeeeeeees <3

                              andris
                                      ikke noe fint bilde,
                         måtte baree ha et av meg selv da 🙂

shandie1shandie2shandie3
ZzZzZzZzZzZzZzZzZzZzZzZzZzZ…..                         couch girl foshoooo                    heey gorgeous

                                                                        SHANDIE BADENDYCK <3

5 kommentarer
    1. drit pen på bildet =P kjempe fin hund også. kul ferie du har hatt da ! kjempe lenge siden sist, jeg savner deg ;(

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg