tueeesday

heey ! idag hadde jeg da algebra prøven min, det gikk faktisk bedre enn jeg trodde =D regner meg hvertfall en 4'rer . jeg sluttet halv 4 idag, så etter skolen var jeg med axel hjem, med marius & kim. Vi så på "rovdyr" haha, den var egentlig jævlig ekkel. den var ikke sånn driiiit skummel, men det var ganske mye blodige og gørrete scener i filmen. men den var jo ganske bra egentlig da. jeg har funnet ut at jeg faktisk liker skrekkfilmer, liker spenningen!
liker du skrekkfilmer? anbefaler du noen =D?
imorgen skal jeg være litt med axel etter skolen, også skal jeg i bursdagen til elena. det blir drit kos! legger ut bilder en eller annen gang etter bursdagen! nu skal jeg snart legge meg, har akuratt dusjet og ligger sammenkrøpet god & varm under dyna. skal prøve å få blogget i morgen!
kisseeeees <3

rovdyrrovdyr1

ROVDYR

8 kommentarer
    1. carmen; åå, kanskje det 😀 hadde vært gøy!
      carlos: haha, okei =p
      martine: tusentakk, ja skal prøve så godt jeg kan (L)
      stine: fett 🙂
      fanny; haha, wathever ;* vi kan se en annen!

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg