girls just wanna have fun !

heeeey! nå er jeg med fanny, å vi har hatt litt sånn photoshooooot as always & gjort mye nørdestuff..
sorry for at jeg ikke fikk skrevet igår, jeg var med axel en lang stund også bare orket jeg rett&slett ikke å skrive. men btw,så fikk jeg en 4'rer på matteprøven. er helt greit fornøyd, selvom det er den dårligste matteprøven hittils. men jeg fikk 5 på k&h da, så jeg er ikke helt deprimert ! 🙂 i morgen skal jeg være med maria, da får jeg endelig igjen laderen til mobilen min, som jeg glemte da jeg overnattet. snakkes mere i morgen, eller etterpå. sorry for kjedelig blogging. bildene kommer sikkert i morgen .
kisseeeeees!

fanny ligner p en gris

youre sweet like sugar!

6 kommentarer
    1. Hei, super søt blogg du haar! Vi kom tilfeldigvis inn på denne bloggen fra en annen eller noeXD Utrolig søt blogg du har, digger måten du skriver på!;D Skikkelig bra!

      klem fra johanne-elsk-sofie.blogspot.com

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg