sunny lovely spain <3

heeeeey! føler jeg ikke blogger så mye den siste tiden – sorry. men jeg har mye jeg gjør og lite å blogge om, det er faktisk utrolig irriterende.
hva ønsker dere at jeg skal blogge om?
vil dere ha mer mote/ outfit?

menmen, tilbake til overskriften. Nå er det blitt bestillt reise til spania 3.07.09 =D og gjett hvem jeg skal dit med aaaa – min kjære tuva emilie. Vi bestemte oss for å dra til Spania siden vi har nå vært bestevenner i snart 11 år.. hvor utrolig koselig er ikke det da ? vi skal til marbella , helt sør i spania. Vi har vært der sammen en gang før, men det er vell noen år siden nå. Jeg gleder meg utrolig mye! Og nå som snøen bare fosser ned, og det er så kaldt ute så gleder man seg vel litt ekstra mye til sol, bading og selvfølgelig masse shopping!
hva er deres favoritt land ?

playamarbella3b
MARBELLA <3

igår overnattet henriette hos meg, og i dag har jeg vært med henne og axel. Senere dro jeg for å møte tuva, og her er jeg nå. Vi skal overnatte, det er alltid koselig. Hvis noen lurer så skal bursdagen vår være helgen om 3 uker – Sett den av ! 🙂 vi snakkes senere, nå er jeg trøtt. nattaaaaa!!
kisseeeeeeeeeees <3

9 kommentarer

Siste innlegg