finally outfit :-)

heeeey! unnkyld 100000 ganger for at jeg ikke blogget igår, men jeg fikk rett og slett ikke tid.
 meeeeeen, nå har jeg da tatt bilder av 4 forskjellige anntrekk ! haha, de er ikke sånn super fine. har bare tatt bilder fra noen dager slik jeg har gått å sånt, har ikke så mange fine klær.. jeg vet det 🙂

sorry for dårlig kvalitet, men det er tatt med mobil kamera !

a

T-shirt – diesel – 399kr
skjerf – carlings – 199kr
bukse – bikbok – 299kr

b

Singlet – Mexx – ???kr
strikkosebukse – cubus – 199kr
strikkejakke – h&m – ???kr

c

Genser – lacoste – 1599kr
bukse – lee – ca 999kr ? husker ikke akuratt!

d
singlett – Mexx – ???kr
cardigan/overdel – gina tricot – 299kr
tights – bikbok – 199kr

————————————————————————————————————————–

til helgen skal fanny bli med meg til hytta, sååå det blir ingen blogging da.
men skal prøve å få værtfall et innlegg til før vi drar!
kisseeeeees!

10 kommentarer

Siste innlegg