særiøst at såååå mye kan skje på en dag !

dagen i dag startet med dårlig tid, rakk akuratt toget.. &så rakk jeg akuratt bussen. blir alltid  skikkelig stolt av meg selv når jeg akuratt rekker ting. Og på skolen skjedde det jo en HEL del drama, som alle på brannfjell hvertfall vet om.. det har gått jævlig mye gossip rundt på skolen nå! men så alle vet det, jeg har det supert nå og jeg tok meg egentlig ikke nær av det. å prøve å ødelegge folks liv er så jævlig teit, spessielt når man misslykkes så hardt. Det er ikke så enkelt å få kjæresten min til å tro på rykter som du/dere kanskje trodde.. jeg og axel har faktisk et utrolig bra forhold og vet at vi kan stole på hverandre.. og hahahaha, jeg nøt dagen i dag jeg as. det var så driti ut alt sammen egentlig, jeg har utrolig mange ekte venner som er sammen med meg for den jeg er, og som støtter meg. Så å få meg venneløs er kanskje litt vanskeligere enn planglagt. haha, wathever skal ikke nevne navn. men at dette var skikkelig barnslig og umodent, er helt klart. Den personen ødela KUN for seg selv 🙂

Etter skolen kjøpte jeg slush fordi jeg får alltid sånn sommer følelse av det.. og når jeg nesten var hjemme, møtte jeg plutselig Caja og Emilie fra gamleskolen min, det var utrolig koselig. har ikke sett dem på MANGE MANGE måneder, så vi var en stund sammen. Da jeg var hjemme, pakket jeg til overnatting med fanny og bursdagen til hanna. Når vi var hos hanna hadde jeg og vilde matkriiiig, hahahahahaha. det var evig lættis, trodde jeg skulle dø. her er bilde;
33401621237590587915n400
bursdagen var utrolig koselig, vi spiste kinamat med sånne pinner &så så vi på en søt film som heter "dagboken". 
nå er jeg hos fanny og vi ligger i sengen og drikker kakao med masse krem. alltid like kos hver gang =) vi blogges senere, nå blir det snart nattinatt. 
img1735
kisseeees  <3
41 kommentarer
    1. Hvis det er noen som er fjortisser her så erd et deg Heidi, slutt å lek så ggæærn, du er for stygg til det ! 😉

    2. Heidi eller hva faen du heter, du sier Andrea er fjortiss, men se på bilde ditt da! Hva faen tror du du er, se på headeren din og. Du likte virkelig de fjortiss bildene dine, jeg forstår att det ikke var kødd. Og du er den styggeste og feiteste 8. klassingen på hele brannfjell! Og, du vet att du er venneløs, ingen vill være med deg! Bare litt sånn jeg har lagt merke til, for alle legger merke til det!

    3. Noen mennesker er patetiske, Andrea. Vi andre normale må bare innse det! 😉
      Haha, og du sier andrea er idiot? gosh .. I am speachless.
      savner deg, andie

    4. haha.. tror heller at det er de såkalte fjortiss horene som ikke vil være venn med deg heidi 😉 men ta en titt på bildet ditt før du kaller andre fjortiss da

    5. heidi nathalie ! din stygge fitte.. ikke vær så frekk a.. se på deg,støøggaaa !! ta deg nær av det!

    6. heidi , kall henne fjortisshore engang til og jeg blæster det støgge trynet ditt og den stygge kjæresten din jævla fitte.. det er ingen nesten som er på laget ditt her liksom..

    7. omg, så tragisk.. haha, heidi nathalie. se på bildene på profilen din, så ser du hva som er fjortis 😉
      pluss at du er så jævla driti ut, siden på innlegget i bloggen din står det :
      Hvis ikke du har annet å gjøre enn å sitte foran skjermen din å skrive piss om andre / til andre på en blogg, så var dt veldig synd…

      og vet du hva du skrev over her ?

      bare fordi jeg ikke gidder å være venn med sånne fjortisshorer som dere betyr ikke det at jeg ikke har venner 😉

      jeg mener at du slenger dritt om du kaller noen “fjortisshore”.
      gå å si det face to face til andrea, så skal vi se hvem som griner 😉

    8. Jeg skulle ønske folk kunne slutte å være bitchie mot hverandre jeg.. Da kunne liksom alle vært venner.
      Og sånn inners inne syns jeg at Heidi er ganske søt jeg 😉

    9. LOL FANNY?? Slutte å bitche??? Jeg bli gal av alle disse steinene i glasshus! Fanny, du er det jeg kaller bitch over it all… Men slutter du og alle andre er jeg enig, vennskapet blir nok bedre 😉

    10. hahaha, jaja axel, dette blir gøy å se på!
      men kan jeg spørre hva skjer med 8 trinn?

    11. Heidi du er tragisk!
      Hadde du sluttet å bitche mot alle du kjenner hadde du kanskje hatt venner…?
      Sånne normale venner som faktisk liker deg..?
      Sånne venner som alle andre unntatt deg har?
      Vet du i det hele tatt hva det er?
      herregud as..

    12. Jeg skjønner at dere er sure på heidi.. Men det er overdrevet å kalle henne den styggeste og feiteste i 8(og det er ikke sant, derfor er det mobbing tilbake)….
      Jeg vet at heidi har bitchet mange og har også erfart det selv..Det er synd at noen bitcher, for det ødelegger miljøet på skolen. Men hvis dere skal kritisere henne, hold dere til fakta som er at hun har baksnakket og bitchet..

    13. selv om hun ikke tør å komentere håper jeg hun leser det..
      så ser hun hva alle andre misliker…
      heidi, kan du svare på en ting?? hvorfor snakker du dritt om alle andre rundt deg?
      er det en ny form for selv skading?

    14. Herregud, hvem er det som gidder og late som de er meg ! Den datoen “Fanny” Skrev ;
      Fanny
      23.mar.2009 kl.17:32

      Jeg skulle ønske folk kunne slutte å være bitchie mot hverandre jeg.. Da kunne liksom alle vært venner.
      Og sånn inners inne syns jeg at Heidi er ganske søt jeg 😉

      Jeg hadde ikke internett 23. mers? Det var nede den dagen! Herregud, jævelig tragisk!

    15. Jævlig teit! Du “Fanny” over her, hvorfor gidder du egentlig å late som du er meg? Det er bare så tragisk assa. Herremann, skaff deg et liv!

      Til Heidi og Andrea, kan ikke jeg snakke med dere… eller dere, snakk med meg. Jeg må si dere noe om dette her… (LITT personlig, vil ikke skrive det her 😛 )

    16. Jævlig teit! Du “Fanny” over her, hvorfor gidder du egentlig å late som du er meg? Det er bare så tragisk assa. Herremann, skaff deg et liv!

      Til Heidi og Andrea, kan ikke jeg snakke med dere… eller dere, snakk med meg. Jeg må si dere noe om dette her… (LITT personlig, vil ikke skrive det her 😛 )

    17. Seriøst ! Drit i å late som du er meg! Nå sitte Andrea her, hun syntes du er en jævela tragisk drittunge! Å snakke om noe personelig? Hva faen. Gå å heng deg, da blir alltid alt bedere !!! + jeg sier ikke herremann! Stikk

    18. og forresten, dere som later som dere er meg: det er så jææævlig tragiskt! Seriøst, dere er bare noen drittunger! er det SÅÅÅ gøy å være meg liksom? Jeg er jo så kul og pen og populær og fjortiss og “smart” og berte og bruning. Hhahahaha…

      NÅ SKJØNTE JEG DET!!! :D:D:D

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg