ipod touch

<a href=”http://www.bloglovin.com/blog/540812/andreabadendyck?claim=pkw72cyy6zr”>Follow my blog with bloglovin</a>

 

heeey alle sammen 🙂 idag har jeg overnattet hos fany & vi har vært i sverige og kjøpt godiiiiz. Nå er jeg hjemme, og skal snart spise biff til midag. det er alltid kjempe koselig når hele familien sitter samlet i spisestuen og nyter et deilig måltid sammen. Rsten av kvelden skal jeg bare slappe av, noe jeg ikke har gjort på leeenge. Jeg er nemmelig en sånn person som har avtaler hver eneste dag, og aldri har tid til å bare slappe av helt med en bok eller lignende.

menmen, back til overskriften. jeg har tenkt til å kjøpe meg ipod touch.. syntes den er ganske genial. Har ikke hatt ipod/mp3 siden sommer, tror jeg glemte igjen ipoden på hotellet på mallorca. såååå, jeg savner virkelig å ha det.. ikke spørr meg hvordan jeg har klart meg uten. Men ipod touch syntes værtfall jeg virker ganske bra, siden den er så utrolig mye mer enn bare en musikk spiller. Den har jo blant annet gratis internett over alt i hvertfall Norge, og man kan laste ned så mange gratis spill som man har lyst til. Den har jo mange andre ting også da, men jeg syntes den virker braa.
hva syntes du om ipod touch?
burde jeg kjøpe det?

ipodtouch

blogges masse senere i kveld!
kisseeeeees

10 kommentarer
    1. Jeg har også ipod touch, og den er drit bra.
      hvis jeg hadde vært deg, hadde jeg ventet til det kom noe nytt, siden det er jo 100 år siden apple kom med noe nytt.. 🙂

    2. det er ikke kamera på Ipod Touch. Men Iphone er bedere, synes jeg..
      den har kamera & og det funker som en bra telefon. Så om du trenger en ny telefon da (: ellers burde du kjøpe den !

    3. takk for komentarer 😀 ja , den virker bra ! hehe, jeg vet det er forskjell på iphone og ipod touch. De er helt like bortsett fra at iphone har kamera og man kan tekste & ringe med den 🙂 hahah, sorry kristine (a) jeg er et rotehue, not my problem :). Tror jeg skal kjøpe ipod touch! skal værtfall passe litt bedre på den….

    4. Har ipod touch. , er veldig fornøyd 🙂 men man har bare trådløst internett der det man kan komme på med kode eller om det er sånn åpent., men den er jo en liten pc! Man kan være på face og msn og alt annet ! Skriver dette fra ipoden:) hehe fin blogg!

    5. synes du burde kjøpe den, men bare lurte på en ting ;P
      hvor mye koster den ?
      kjempe fin blogg leser alltid de nye innleggene ;D

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg