blææææææææ

heeey 🙂
et råd fra meg til dere; aldri skaff dere hamster.
Joda, de er utrolig søte å se på og myk pels osv – men de er hyperaktive små vesner som har drit svære bur man må rense ofte . I 7ende var jeg desp etter å få hamster, det var særiøst drømmen.. og da jeg fikk det ( etter år med masing ) var jeg værdens lykkeligste. Men lykken varte ikke lenge! Hamsteren min er utrolig søt , jeg innrømmer det.. men det ersykt mye arbeid og et minimalt sosialt vesen! De blir ikke glade i mennesker, sånn er det. + at de sover om dagen.
Min lever i 4 år, jippie. Den er ikke et halvt år en gang enda! Har et angora hamster og de lever ekstra lenge.. det vil si at når jeg er 18 år dør hamsteren min hvis den ikke får noen sykdommer.. oj, dette har jeg ikke tenkt på før. hamster når man er 18 er ikke særlig gøy, ææææ.

hamster
sweeet? i know..

Ja, det er en grunn til at jeg skriver om dette.
Det jeg skal gjøre resten av denne gøyale kvelden er å skifte rent på buret til hamsteren min, lucky me.
Tar minst en time fordi jeg har et svæææært bur til den..

hamster1
så liten hamster, ææ – bortskjemt!
nå har jeg gjort en del, men har masse igjen. gleder meg allerede

har du hatt hamster eller har/har hatt lyst på ?
hva skal du gjøre resten av kvelden?

kisseeees!<3

18 kommentarer

Siste innlegg