hiiiii sweeties

heeey
Det er mange dager siden jeg kom hjem nå, men samme dagen som jeg var hjemme ble jeg tvunget til å bli med til hytten vår, noe jeg også må igjen idag.. kjipern!
Altså det er spådd drittvær med bare regn og det er bare meg mamma pappa som drar.
Søsteren min får være hjemme , men selvfølgelig ikke jeg..
Jaja, så da får jeg dø av kjedsomhet & leve på filmer til tirsda'n.

JEG HAR VÆRT I SPANIAAAA
yes i have. Først var vi en tur innom england også, noe som betydde shopping!
 Derreter tok vi flyet til malaga. Det var drit kos der!
 Det var over 30 grader hver eneste dag, og dagene gikk kunn ut på chilling ganger tusen.
Vi solte oss hver dag, badet i bassenget, dro på markeder, dro på stranda og var i puerto banus å vandret + resturang & is nesten hver eneste kveld. Puerto banus er et sossested til tusen.. det kryr av gigantiske yacher og sportsbiler og butikker som Chanel, Burberry, Gucci, Louis vuitton osv.. you name it!
Jeg har fått shoppet litt, men det ble ikke så alt for mye.. tar bilde av det når jeg er hjemme igjen.

* to fine topper
* bodyshop fundation (i england)
* en ekte ed hardy singlett
* en mørkegrønn shorts
* 4 sånne spania tunikaer
* solbriller
* diverse gaver
* SYKT mange armbånder og forskjellige øredobber

her er noen bilder. tuva har de fleste, så vi får vente på dem!


lilsis til tuva & meg

lilsis til tuva & meg

haha, tuva & meg

tuva & meg

tuva & meg

hav ? haha

meg…. rart

tuvaa <3

lilsis til tuva & meg

HAR DU HATT EN FIN FERIE SÅLANGT?

blogges!!
kisseeees

13 kommentarer

Siste innlegg