VERDENS DÅRLIGSTE MASCARA ?! hmmmm

http://www.polyvore.com/cgi/img-thing?.out=jpg&size=l&tid=6257786http://serier.blogg.no/images/2_315407_1232700635950.jpg

Extra-Volume Collagene mascara – loreal      
Eva longoria skal liksom fremheve reslutatet.. kremt kremt.

Denne mascaraen hater jeg, den var dårlig fra første gang jeg prøvde den.
Den gir utrolig klumpete vipper og den er sinnsykt klissete ( tar en evighet å tørke ) .
Jeg har ganske lange vipper, så de fleste mascaraer pleier å funke veldig bra på meg, men dette var virkelig et unntak.
Det avhenger jo selvfølgelig fra person til person, men absloutt alle jeg har spurt har vært missfornøyde med den – det sier kanskje litt ?
Aldri prøv den, med en gang jeg viste søsteren min at jeg hadde kjøpt den sa hun : " Å neeeei, kjøpte du den?! jeg har kjøpt den jeg også, tro meg det er den dårligste mascaraen jeg noen gang har hatt!". Haha, uff.. i det sekund angret jeg. Altså, denne anbfaler jeg absolutt ikke.

PRØVD DEN ?

BLOGGES

27 kommentarer

Siste innlegg