god morgen!!

Idag ble jeg vekket 08.15, fordi jeg skulle til legen.
Ja, jeg klarte faktisk å stå opp selvom jeg er et lite sovedyr
 Hos legen skulle jeg ta en vaksine mot livmorhals kreft, man må ta den vaksinen 3 ganger iløpet av et halvt år.
Jeg ble ferdig med min andre i dag, og når jeg er ferdig med alle 3 er jeg vaksinert mot det resten av livet.
Det var like forferdelig som forrige gang, eller nei faktisk..
 Forrige gang begynte jeg å gråte da jeg skulle ta sprøyten, men ikke denne ganger. Forbedring? helt klart.
Men jeg er fortsatt som en liten 5åring når det gjelder sprøyter, jeg holdt mamma i hånda og klagde og var utrooolig engstlig. Men den gjorde like vondt som forrige gang, uff.
JEG HATER SPRØYTER.

første gang jeg viser meg selv på internett uten sminke, kult.
bilde 3342sprytesj
yeaah, veldig stolt altså. mamma er snill.                              ugh….

HVA SYNTES DU OM SPRØYTER?

– ANDREA BADENDYCK

38 kommentarer

Siste innlegg