Onepiece

http://marionhansen.com/wp-content/uploads/onepiece_lilla_plain.jpgOnePiece Peach (plain)
Onepiece, også kalt heldress er noe av det nye som er kommet den siste tiden.
Jeg vet ikke helt hva jeg syntes om denne. Den ser jo utrolig deilig ut, men vet ikke hvor komfortabel jeg ville følt meg hvis jeg gikk rundt offentlig i en?

Hvis jeg skulle hatt en heldress ville jeg nok bare brukt den som et slags "koseplagg" hjemme. De er jo ganske harry,. sånn egentlig? Men alikevell er de litt kule fordet.. dette ble avansert!  Vi skal forresten også kunne bestille slike på skolen vår som sånn "skoleklær", der har de dem i mange freshe farger. Tror nok jeg skal bestille en, syntes det virker ganske fint å ha!

Hvis du vil ha en onepiece, så kan du få kjøpt det på www.onepiece.no for 950-,

Hva syntes du om onepiece?
Skal du ha det?

– ANDREA BADENDYCK

13 kommentarer

Siste innlegg