“Andreaa, nå må du ta Tutsi sitt bur!!”

Ja, akkurat det sa mamma til meg istad. Like irriterende å høre det hver gang, men jeg overlever.
I et innelgg for lenge siden, skrev jeg at det er kult i starten å ha hamster – men ikke senere. Hmm, faktisk så er det veldig koselig å ha hamster, spesielt når man har en så søt hamster som jeg har! Så ja, jeg liker hamstert mitt.. Og hvis når han dør kommer jeg veldig sikkert til å kjøpe et nytt, jeg er faktisk kjempe glad for å ha hamster! Og det er utrolig hvor glad man blir i et sånt lite nokkså asosialt vesen.. En gang lagde han rare lyder og da begynte jeg å gråte fordi jeg ble så redd for han! Haha, gruer meg utrolig til han dør. Det er det som er ulempen, de lever veldig kort.. ca 2 – 3 år. Og det å rense bur er også veldig kjedelig, men det går greit! Det er faktisk ikke så mye jobb med hamster, bare å gi rent vann og frukt hver dag – og passe på at den har nok med mat.

24ok24okt
Før (hadde tatt ut møblene) og etter bilde

24okto24oktob
Nydelig, ikkesant?

Har du hamster eller vil ha?

Jeg drar på hytta nå, desverre.. Men faktisk så skal jeg blogge der også, så bare titt innom noen ganger i helgen også!

– ANDREA BADENDYCK

23 kommentarer

Siste innlegg