E.L.F. Cosmetics

Jeg har vist om E.L.F sminke ganske lenge nå, blant annet pga andre blogger har skrevet om det. Jeg tittet litt på hjemmesiden, og undersøkte produktene der. Det var faktisk så billig at jeg trodde dette bare var noe lureri! Men etter at jeg fikk sjekket ut litt mer, fant jeg ut at dette er en særiøs side og med veldig bra produkter.

 E.L.F (EyesLipsFace) har tatt amerika med storm, og blir ofte skrevet om i skjønnhetsmagasiner verden over. Et bevis på hvor mye omtale de har fått kan man se på siden deres under ?Pressen sier?, ta bare en titt HER så vil du få se hvor mange blader som har skrevet om de til nå. Blant annet har de blitt skrevet om av Oprah magazine, Cosmopolitan, InStyle, Marie Claire og Allure, for å nevne noen. De har også fått en del omtale her i Norge, blant annet på kvinneguiden.no, minmote.no og henne.no.

Så, jeg bestemte meg for å bestille NI sminkeprodukter derfra.

Dette er det jeg bestilte;

eyes lips face - mineral makeup, mineral concealer

Mineral fundation

Mineral concealer

Waterproof Liquid Eyeliner

Waterproof Liquid Eyeliner

Foundation Brush

Fundation Brush

Shimmering Facial Whip

Earth and Water Mascara Duo

Earth And Water Mascara Duo

 

All over color stick


Natural Radiance Blusher


Healthy Glow Bronzing Powder


Dette ble bare rundt 300 norske kroner tilsammen med frakt osv!
Gleder meg til å teste sminken ut, og jeg LOVER dere å komme med en tilbakemelding.
Sminken kan forresten kjøpes på http://www.eyeslipsface.no/
Du kommer til å bli sjokkert over hvor billig det er der!

Har du prøvd elf sminke?
Har du idet heletatt hørt om det?

– ANDREA BADENDYCK

21 kommentarer

Siste innlegg