Skole, skole og skoleeee

Ja, det er det meste som går i tankene mine fortiden. WOW – så mye vi har å gjøre før jul!

Det er prøver hver eneste dag, innleveringer, framføringer og tentamner. Det er likefør jeg bare dør av utmattelse ellernoe, det er slitsomt med stor S! Jeg syntes at det prøve-rushet før jul blir litt for mye, det er ganske så dårlig planlegging av lærerne. Altså det å ikke ha en prøve på en hel måned i feks September, også har man kanskje sånn 5 stykker i hele Oktober – også i November og Desember tar lærerne bare helt av! På en uke har vi sånn rundt 5 prøver, noenganger har vi flere prøver på en dag. Det blir for slitsomt, rett og slett. Man klarer ikke yte sitt beste hvis man først har feks. norsktentamen på en mandag, også har man plutselig historie og rle prøve på tirsdag. Det blir for mye å pugge på for kort tid – noe som vil resultere til et dårligere resultat enn hvis man bare hadde hatt en prøve å lese på. Jeg er kjempe sliten fortiden, og all fritiden går til skole. Hvem vil vel ikke ha gode karakterer til jul?
a3
Dette bildet har ikke så mye med skolen å gjøre! Men siden høsten fortsatt er her, og snøen har bestemt seg for å ta en ferie – så slenger jeg det med.

Har dere mye prøver nå fortiden?
Er dine lærere også dårlige på å samarbeide slik at dere ikke får to prøver på en dag?

Nå skal jeg øve på RLE fremføring og prøve om den russiskerevolusjonen.. ♥ Lucky me

– ANDREA BADENDYCK

16 kommentarer
    1. vi har heldigvis ikke noe nå, pga tentamener. men vi har faktisk ikke hatt så mye prøver dette halvåret!
      lærerne er egentlig flinke på å samarbeide angående prøver ogsånt. eller så sier vi ifra, så tar vi den ene prøven en annen dag 🙂 har faktisk aldri hatt to prøver på en dag.

    2. Vi hadde prøve på mandag, i dag, og skal ha matte tentamen på torsdag og norsk tentamen på fredag, det blir prøver hver dag denne uken jo, unntatt onsdag det, altfor mye for en uke : o

    3. Jeg har bare masse heldager nå, men er egentlig greit, for da har vi ikke lekser : )
      Og hvis vi får 2 prøver på en dag nekter vi bare på at v skal ha det, men det funker ikke alltid :- p

    4. jeg skjønner deg utrolig godt! hadde en sånn periode for litt siden, men det har daffet litt av nå.. selvom vi aldri har en periode der vi ikke har noen prøver :/ men lærerne suger til å snakke sammen og planlegge!

    5. Ja:/ fra onsdag til fredag har jeg spansk, matte, engelsk og nynorsk. åsså har vi ikke hatt en eneste prøve på over en måned fram til i morgen. :/
      lykke til med prøvene dine da 🙂

    6. fyfaeen’ samme med oss . jeg har spank- og norskprøve på mandag & naturfag prøve på tirsdag, samtidig som jeg må øve til mattetentamen .. det er hardt as -.-

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg