Mitt kamera!

Flere har spurt meg om hvilket kamera jeg bruker, og det er altså Canon EOS 400D.
Kameraet er pappa sitt, men han er snill og lar meg låne det når jeg har lyst.
Dette er et speilrefleks kamera, med utrolig god bildekvalitet. Prisen ligger på rundt 5000-6000 kr.

Jeg er utrolig fornøyd med speilrefleks! Det er utrolig bra kvalitet på bildene, god oppløsning og når man har på en kameralinse så er det virkelig utrolig gøy å ta bilder. Jeg elsker å ta bilder av sommerfugler, innsekter osv om sommeren – bildene blir faktisk vakrere enn slik det ser ut i virkeligheten! Blitsen er også utrolig bra, og gjør at man får et perfekt lys uansett når og hvor. Kameraet har forskjellige funksjoner og mange fine instillinger. Love it

http://www.letsgodigital.org/images/producten/1345/testrapport/canon_eos_400d_0A.jpg
I love yoooou

Har du speilrefleks?
Ønsker du deg det?

– ANDREA BADENDYCK

24 kommentarer

Siste innlegg