Lettet!

YES!

Nå er jeg ganske så ferdig med en stressende uke..
Idag hadde jeg jo prøve og framføring – og begge gikk strålende!
Det eneste som er igjen nå er en avkryssnings prøve om
den russiske revolusjonen, og så er jeg finito!
Neste uke er det nemmelig ingen prøver,
noe som vil si at jeg endelig kan få meg litt liv igjen.
Neida, tuller..
Men da blir det mer kjæreste og vennetid.
Forresten så er jeg skikkelig nyskjerrig på karakterene mine til jul,
 tror nok det blir det beste snittet jeg har fått på ungdomsskolen.
Håper på 5 i snitt!
bloggingggg
bloggingg
Snakker vi 5'er på heldags tentamen i norsk skriftlig eller? Stolt!

Og forresten så er det virkelig helt sykt kaldt ute nå, mange minusgrader!
Fryser forsåvidt hver eneste dag.. vurderer å begynne med parkdress!
HAHA, neida – det var tull.

somemmememee
Me today

Syntes du også at det er ekstremt kaldt ute?
Har du fått tilbake noen gode karakterer?

– ANDREA BADENDYCK

32 kommentarer

Siste innlegg