Ben & Jerrys – Half baked

Hey dere!

Nå er jeg på hytta, og skal väre der til i morgen. Hytta ligger i sverige, og det er derfor det kommer svenske bokstaver!
Jeg rakk ikke skrive at jeg dro i går, siden mamma maste så mye om alt mulig rart. Men uansett, tilbake til overkskriften!

Istad var vi på butikken og da fikk jeg öye på en Ben & Jerrys beholder(?) hvor alle isene var. For meg er det skikkelig dilemma hver gang jeg skal kjöpe Ben & Jerrys. Jeg vet ALDRI om jeg skal ta cookie dough eller chocolate fugde brownie! Så der stod jeg da, og ante virkelig ikke hvilken jeg skulle ta. Plutselig fikk jeg öye på en variant kalt "Half baked"! Den var jo bare drömmen, den inneholdt både browniesbiter OG cookiebiter ♥♥♥ 
nice
Lovely!
Nå trenger jeg aldri mer å velge, denne er perfeksjon! Ja, som dere sikkert skjönte så kjöpte jeg denne og har fortsatt masse igjen. Den var også supergod, det var perfekt med blanding av brownie og cookie!

Smakt denne varianten för?
Liker du også Ben & Jerrys?

– ANDREA BADENDYCK

53 kommentarer

Siste innlegg