What a day!

idag har'e vært skole fra 8.15 – 14.35!

Etter skolen så måtte jeg jo selvfølgelig dra til LILLESTRØM for å jobbe på coop mega der i 4 timer. Grunnen til dette er at vi samler inn penger til klassetur i 10ende. Jeg skal jobbe 8 dager før jul, ja du leste riktig.. 8 DAGER!!
Imorgen skal jeg også jobbe – fra 11.00 – 17.00. Jeg gruer meg, det er utrolig slitsomt. Heldigvis er Eli med meg da- lifesaver

Fordi mobilkameraet mitt er så bra:
jobbbbbb

jobbbbbbbb
Hva er kulere enn grønne, selvlysende vester?

job
Men så kom brannalarmen på! Alle måtte ut av butikken, det var vist brann i cafeterian..

jobbb
særiøse greier altså..

jobbbb
Det var såååå morsomt og ikkeminst varmt å vente ute i 30 min

WOW, som jeg gleder meg til å rydde runt på coop mega i 6 timer imorgen!
Jelous anyone?

– ANDREA BADENDYCK

9 kommentarer

Siste innlegg