1 år

13.12.08 var den beste dagen i mitt liv; den dagen jeg ble sammen med verdens nydeligste gutt.

Altså, igår (den 13.12.09) hadde jeg og Axel vært sammen i et år. Og denne dagen tilbrakte vi selvfølgelig med hverandre! Jeg kom sent hjem igår, så rakk ikke blogge før nå.

Vi leide en film, spiste godteri og bare hadde det koselig. Han hadde skrevet verdens søteste kort til meg, som jeg skal legge ut bilde av etterpå. Håndskrevne kort fra kjæresten må vel være noe av det koseligste som finnes, dere aner ikke hvor mye et sånt kort kan varme et hjerte!

Nå er det faktisk 1 helt år siden jeg ble sammen med Axel! Tiden har igrunn gått ganske fort, samtidig som at jeg ikke lenger kan forestille meg et liv uten ham. Vi har så mange minner som jeg virkelig aldri vil glemme, minner som er gjemt i mitt hjerte for alltid.

Jeg er så utrolig lykkelig sammen med kjæresten min, vet virkelig ikke hva jeg skulle gjort uten han. Vi er utrolig forelsket i hverandre enda, tiltross for at vi har vært sammen så lenge. Blir aldri lei av han, sånn uansett hva. Han er så snill, søt, kjekk, morsom og alt det drømmegutten skal være. Han fyller hvert eneste punkt om ikke flere! Jeg kan snakke med han om det er noe, han har aldri sagt noe til noen før. Vi er også utrolig like, vi har det helt sinnsykt morsomt sammen og har en felles humor. Jeg kan være så mye megselv at det nesten skremmer meg, jeg kan lage de ekleste grimaser til han uten å føle den minste flauhet. HAHA, og jeg er faktisk skikkelig flink på grimaser altså.
Axel og jeg har virkelig ekte kjærlighet, han er drømmegutten min og han gjør meg lykkelig. Han er den eneste jeg vil ha, og jeg vil aldri erstatte han med en annen gutt. Han fikk meg til å innse hva ordet elsker faktisk vil si, fordi jeg vet i mitt hjerte at jeg elsker han. Jeg vet vi kommer til å holde sammen utrolig lenge, og jeg blir lykkelig av tanken på å ha han i fremtiden også

Elsker deg <3

– ANDREA BADENDYCK

29 kommentarer

Siste innlegg