Homee

Halloo!!

Nå er jeg endelig hjemme etter et hyggelig lite besøk hos søskenbarna mine. Vi gjorde forsåvidt ikke så mye mer enn å snakke om alt mulig rart! Forresten digger jeg at jeg har fått kamera, fordi da kan jeg jo knipse alt mulig rart jeg driver med til dere.

Uansett, jeg går rundt å irriterer meg skikkelig over at butikkene er stengt nå etter jul! Det er så sinnsykt irriterende, de er ikke åpne før mandag. På mandag skal jeg forresten møte axel igjen etter en laaang tid. Dere skjønner, jeg skal kjøpe meg en ny rettetang (min funker ikke i det hele tatt) også skal jeg kjøpe meg en Bobbi Brown fundation fordi jeg har gavekort på 400 kr på steen & strøm. Er glad jeg hvertfall får det før jeg møter Axel, fordi jeg har lyst til se bra ut når vi møtes!




Den litt for søte hunden deres Doffen ble kvelden høydepunkt!

– ANDREA BADENDYCK

28 kommentarer

Siste innlegg