3. Januar

Heeeey ho!

Jeg har vært på hytta i helgen, det er grunnen til at jeg ikke har blogget. Jeg rakk ikke en gang skrive til dere før jeg dro! Uff, jeg er håpløs.

Uansett så tenkte jeg jo på bloggen da jeg kjedet meg på hytta, så jeg har tatt noen bilder å dele med dere. OOOOG dere spørr om videoen, sorry for at jeg ikke har nevnt den i det siste. Jeg har lagd den for lenge siden, og det skjedde en feil. HAHA, den var for stor (2,5gb) Og det var maks 2 på youtube. Sååå jeg har prøvd å klippe den litt i allefall, og håper at det går å legge den inn i morgen.

Gleder meg igrunn litt til i morgen.. har savnet vennene mine og skolen i det heletatt. Det blir kos å se allesammen igjen!
Og i morgen skal jeg å Eli kjøpe kakao og gå sammen til skolen,  ganske herlig egentlig.


Ser det ut som at jeg hadde mye å gjøre? Haha, jeg kan love dere at jeg ikke hadde det. Katten er forresten besteforeldrene mine sin!

Hatt en fin helg?

– ANDREA BADENDYCK

27 kommentarer

Siste innlegg