My week

Hallooo!!

Jeg har ikke blogget på 4 dager, fordi jeg har hatt det så travelt. Har tatt bilder hver eneste dag men har aldri fått tid til å legge dem inn på pc'en. Videobloggen kommer så fort jeg får tid, håper til helgen. På tirsdag var jeg med Fanny hjem, i går var jeg hos Axel sammen med Sander og nå er jeg hos Linnea. Vi har vært i byen og jeg har kjøpt meg en liten ting:

Armbånd fra Pieces, Vero Moda! Kjempefine, liker fargen.

Jeg har jo gjort masse rart denne uken, så hvorfor ikke dele bildene med dere?

Kakao med fanny.. nammm

Jeg er mesterkokk!


kkkrrreeemmmm….


Fanny sin søte voffs


Julie er søøøøt!

Jeg var borte en liten stund, og plutselig når jeg kommer inn på rommet hvor guttene var så møtte jeg dette:

🙁 kjæresten min er utro………

Da jeg skulle hjem fikk jeg låne en genser av Axel, for å ikke fryse ihjel.
 Slik så den ut:

Idag har jeg vært med verdens peneste og nydeligste jente:

Og vi bestilte litt salat for å være sunne..:

Eller ikke….. Jaja , we <3 Mac Donalds!

Gjort noe gøy denne uken?

– ANDREA BADENDYCK

17 kommentarer

Siste innlegg