My day

Halooois!

Mamma er søt, sjekk hva jeg fikk i går kveld da hun kom hjem fra jobben:

Burberry pique, jeg likte den! Sorry for et utrolig uskarpt bilde, jeg var trøtt….

Uansett!
Nå skal jeg blogge hver dag, lover. I dag har jeg vært med Tuva, hun kom opp til skolen min og var så søt der hun satt i gangen og ventet på meg. Jeg ble med henne hjem og vi bare nerdet litt på pcen og sånne ultrakule ting. Etter det dro jeg til Axel, og var hos han en liten stund. Vi så på Nothing Hill og spiste godteri.. Det med godis er en uting med kjærester, det blir til at man nesten ALLTID spiser godteri sammen for å ha litt ekstra kos.

Dette var den snuppa jeg var med i dag. Å pose med egg når man skal lage pannekaker er jo en klassiker 260699101256469645417

HAHA, vi måtte jo selvfølgelig lage fjes på eggene! Mitt egg er den som ser slem ut.. Tuva's idè å tegne.. LOVER!

Imorgen blir det en liten tur til byen sammen med Maria. Der skal vi se littegranne i butikker, og kose oss sammen på cafè som vi igrunn alltid gjør når vi er sammen. KOS!

– ANDREA BADENDYCK

30 kommentarer

Siste innlegg