Aktivitetsdag

Hallo allesammen!

Nå sitter jeg på rommet mitt og spiser sånn god musliblanding. Dagen sålangt har vært grei, er hjemme fra skolen i dag fordi jeg var kastet opp å sånt i natt.
 Haha, vet dere hva? Jeg har alltid vært sånn skikkelig sur fordi jeg syntes bildene som kameraet mitt tok ble så små inne på pc´en og bloggen. Også fant jeg ut her om dagen at det gikk ann å stille inn størrelse, og da hadde jeg hatt den på den minste størrelsen! Hehehe.. det var da bra at jeg fant det ut – jeg som trodde kameraet mitt var skikkelig dårlig. Men nå er jeg fornøyd igjen med store, fine bilder. Nice!
I morgen er det aktivitetsdag på Tryvann. Det blir nok morsomt!
Vi skal møte opp der klokken 10, og jeg tror jeg må ta tog og tbane for å komme dit. Jeg har vært på Tryvann flere ganger før, og snyntes igrunn det er et fint annlegg. Jeg skal stå slalom eller blades i morgen.. orker ikke snowboard. Da må man sette seg ned i toppen av bakken og feste spennene(?) slik at man sitter fast på brettet. Det tar litt tid og sikkert litt kjedelig for andre å vente!

Hehehehe… webcam bilder er kult!
Men nå skal jeg jobbe litt med framføring, så vi blogges senere i kveld.
Har du vært på tryvann før?
Skal noen dit i morgen?
– ANDREA BADENDYCK
35 kommentarer

Siste innlegg