Ting som varmer et hjerte

Hallo søtiser!

Noe jeg har tenkt mye over er det med at folk tror at kjøpegaver er så utrolig mye bedre enn hjemmelagde.
Men det er jo ikke alltid det, eller hva? Personlig ville jeg blitt mye mere glad hvis jeg fikk et søtt kort, eller noe en person har brukt mye tid på å lage til meg enn en ting som er kjøpt i butikken.
Det å få et kort med vakre, varme ord betyr så utrolig mye mer.
Jeg ELSKER å få sånne personlige ting laget med omtanke.
Av bestevennen min, Tuva Emilie, fikk jeg en scrapbook til bursdagen min. Den var fylt med gode ord, fine dikt og en haug med koselige bilder og minner. Jeg ble så rørt at jeg begynte å gråte da jeg var ferdig å lese gjennom den, det må jo bare være verdens herligste gave!
 Her er noen eksempler på ting som betyr noe:

Hva ville du helst hatt av gave og noe hjemmelagd fra noen du er veldig glad i?

– ANDREA BADENDYCK

25 kommentarer

Siste innlegg