School pics

Hallo allesammen!

Nå har jeg akuratt kommet hjem fra byen, og skal dusje. Jeg har kjøpt to nye klesplagg, og de skal dere få se om rundt en times tid – så bare følg med. 
Tusentakk for alle koselige komentarer på innlegget under, ble skikkelig glad når jeg så dem!
Samf. famføringen gikk skikkelgi bra, klarte alt utenatt og husket hva jeg skulle si. Jeg tror faktisk heller ikke at jeg noengang har vært så nervøs før en framføring, hjertet mitt dunket i hundre og jeg kaldsvettet skikkelig på hendene. Aner ikke hvorfor, jeg bare var veldig nervøs. Men det gikk jo selvfølgelig noe galt. Framføringen skulle vare i 3 minutter og min varte i 5. ÅÅåh.. det er så irriterende, jeg bare bablet i vei om gode tider i USA og glemte helt tidsskjemaet!
Ellers så har skoledagen vært ganske morsom. I kunst og håndtverken har vi vært "arkitekter", og vi har et stort byggeprosjekt. Vi lager skisser med mål fra alle vinkler av huset vi skal lage, også skal vi lage det bare selvfølgelig i en ganske liten størrelse da. Vi måler opp, sager og står i! Det er kjempegøy, men faktisk også mer avansert enn jeg trodde.
Nå hopper jeg i dusjen! ♥
 
Hva skal du i dag?
– ANDREA BADENDYCK
20 kommentarer

Siste innlegg