Pakke i posten

Hallo alle kjære lesere!

Jeg tenkte å poste et lite innlegg til dere nå før jeg legger meg, fordi jeg sover så lenge om morgningen. I morgen sover jeg i hvertfall til 1, så hvis jeg har noen morgenfugler som blogglesere så er det jo fint med en oppdatering til dere! 
I dag fikk jeg plutselig en pakke i posten fra en side som heter www.nettsalongen.no. Vet ikke helt hvorfor? Men pakke fikk jeg i allefall. 


Disse øredobbene ble jeg sponset med!

Siden dere er så utrolig søte, og siden jeg har fått så utrolig utrolig mange lesere i det siste (mist 700 unike hver dag) tenkte jeg å slenge i gang en konkuransse hvor dere kan vinne disse øredobbene. Hvorfor ikke? Vil jo glede dere når dere gleder meg. Men hva konkuranssen skal gå ut på vet jeg ikke..
Noen forslag til konkuransse?
Hva syntes du om at jeg skal ha konkuransse?
Å gud, det svir i øynene mine av tretthet.. På tide å hoppe i seng!  Nattinatt♥
– ANDREA BADENDYCK
19 kommentarer

Siste innlegg