Header konkuransse

Hallo alle søte lesere!

Jeg fikk en kommentar om hva jeg kunne ha konkuransse om, som jeg syntes i grunn var nokså bra. Den personen skrev at jeg kunne ha en header konkuransse, og det passer ganske bra fordi jeg har hatt lyst på en header lenge nå. Er skikkelig dårlig på å lage det selv!
SÅ ALLE DERE SOM LESER NÅ:

Hvis du har lyst til å vinne en valgfri av disse øredobbene:
Så er du med i konkuranssen ved å lage en header til meg!
Hvis du har laget en header eller vil så kan du enten sende den til meg på:
[email protected] eller legge ut headeren på tinypic og sende meg adressen!
Den som har den fineste headeren, eller den jeg liker best vinner den de liker best av de to øredobbene. Jeg lager en konkuransse senere om de andre øredobbene. Håper mange deltar, fordi jeg har utrolig utrolig lyst på en ny header. Av bilder vil jeg bare ha bilder av meg selv, og ikke bilder med vennene mine osv. Bilder kan dere bare hente på bloggen, og helst ikke bruk de som er på den gamle. Når jeg skriver hvem vinneren ble, er det fint hvis du skriver navn og adresse på epost til meg slik at jeg får sendt deg de øredobbene du har lyst på + en liten hilsen fra meg.
Lykke til allesammen!
Konkuranssen avsluttes Fredag den 19. Februar.
– ANDREA BADENDYCK
12 kommentarer

Siste innlegg