Londoon

Jeg skal til london på Mandag.. gjett om jeg gleder meg a!

Jeg skal på masse forskjellige ting som musikaler og museer osv + masse shopping. Har spart litt over 2000 på egenhånd, og får jo selvfølgelig masse penger når jeg kommer ned dit også. Gleder meg virkelig til å fylle opp både klesskapet og sminkepungen. Jeg skal ta med maccen sånn at jeg kan blogge om livet i London i 5 dager. 
Det eneste som er kjipt med vinterferien er at Axel drar til Tyrkia i 2 uker med laget sitt, så han drar Torsdag morgen og vi får ikke sett hverandre før Onsdag etter vinterferien igjen! Uff, det er alltid så fælt å være lenge borte fra kjæresten sin ☹

Oxford street, herlig! ♡
Hvor skal du i vinterferien?
Vært i london før?
Hvis noen har noen butikker å annbefale eller steder jeg burde dra til er det bare å komentere, det blir jeg veldig glad for.
– ANDREA BADENDYCK
49 kommentarer
    1. Skal ingenting i vinterferien jeg, eller, skal kanskje til Trysil og stå litt på slalom.
      Jeg har bare mellomlanda i London før 😀 Du bør dra innom River Island 🙂

    2. Ja, jeg har vært i London og det er fantastiskt der. Du burde virkelig dra innom Top Shop. Det er utrolig mye fint, elsker den butikken 🙂

    3. elsker london <3 har vært der engang 🙂
      du burde dra på harrods (kjøpesenter) bare fordi det er utrolig kult der... og selfridges (også kjøpesenter) masse fine butikker og veldig kult <3 overalt på oxford street egentlig, er så masse fine butikker overalt 🙂 og masse mer... du er heeeeeldig!

    4. du mååå dra innom:
      – Abercrombie & Fitch
      – Også er det et gigantisk kjøpesenter rett uten for London som heter Westfield. Jeg tror du hadde elsket det kjøpe senteret det gjorde ihverfall jeg 😛 de har uggs concept store, hollister, topshop osv. husker ikke alle nå men søk på google.

    5. var der i slutten av november, og london er rett og slett herlig! anbefaler såklart oxford street, hvor ALLE butikkene ligger, som feks. topshop, river island, pull and bear, primark, marcs and spencer, urbanoutfitters osv! :)) du er sykt heldig!

    6. Harrods og Oxford street er mest kjent og mye bra der. Harrods er kanskje litt kaos, men det går bra 😀

    7. Hei ;p jeg var i London i 3 uker i desember/januar 🙂 og jeg har bodd der i et år !
      Du bør dra til Oxford street 😉 der ligger alle butikkene , b.l.a river island , primark(!!!!) , urban outfitters, zara, topshop, JD 😉 kommer ikke på fler, men jeg anbefaler det!

    8. Topshop, bare og gå inn i butikkene hvor klærne i vinduene ser ok ut, var der for ikke så lenge siden! fant utrolig masse kult 🙂 kos deg masse!

    9. Jeg har vært i London flere ganger før, det er utrolig gøy så jeg misunner deg skikkelig! En butikk jeg syntes du bør dra til er abercrombie & fitch! Den er utrolig kul! Det er fult av folk, masse musikk og parfymelukt i hele butikken! Nedturen er at det er ganske dyrt, og at butikken er veldig godt gjemt! Men du må virkelig ta deg en tur innom, det er en kul opplevelse. Tror ikke jeg har vært i en annen butikk hvor alle de som jobbet der danset rundt, og så ut som modeller alle sammen!

    10. heldig du er!
      jeg elsker london, og skulle gjort mye for å få reise dit nå, men jeg var det i høstferien i fjor, så det blir nok en stund til neste gang.
      annbefaler deg å gå innom topshop, beyond retro og river island. de ligger alle rundt og i oxford street.
      ha det fint, da:)

    11. Jepp, har vært i London! 🙂 det er så syykt herlig sted! =)
      du burde dra på topshop, og så burde du dra på grease musikalen, det var super bra!:)
      KOS DEG MASSE IHVERTFALL! <3

    12. jeg er i london minst to ganger i året, og du burde gleede deg ! 🙂
      hvis du tar en tur innom camden market, så lover jeg deg at du finner masse smykker og klær som er dritbillig 😉 <3

    13. å, så koselig da ! 😀 du må kose deg.. jeg har vært der 3 ganger før, skal der i mars også, det er kjempe gøy der. annbefaler musikalen lion king, utrolig bra! og camden marked er også noe å få med seg og primakred.. primarked er det kjempe masse fint og utrolig billig. elsker bloggen din, andrea. sjekk ut min da 😀 klem og kos <3

    14. les miserable er en supersøt musikal ! Du bare MÅ se den!
      Foressten skal jeg bare på hytta i vinterferien men det blir sikkert koslig det også 🙂

    15. var i London i helgen:P du burde dra på River Island, er sykt mye fint der! bl.a sykt mange kule hullete bukser 😛

    16. Jeg var i London i sommer.
      Og viss du går mot hamley’s den SVÆRE lekebutikken , et det en fin gate å gå i for litt mot Oxford stedet er lacoste butikken, og viss du går videre på siden av veien hvor hamley’s er kommer du til en calvin klein butikk og en svær guess butikk. Tror i hvertfall det viss jeg husker rett 😀

    17. London er nydelig, søsteren min bor der og jeg kjenner London som min egen bukselomme, elsker London og kan ikke vente med og flytte dit selv 😀 Kos deg masse, det er virkelig fint der!
      I vinterferien skal jeg til syden 🙂

    18. SÅåå heldig du er ! 😀 jeg vil også til London! eller jeg har vært der men men vil dit igjen!
      Har ikke akk. noen butikker å annbefale. men du MÅ dra på STARBUCKS å kjøpe dobbel frappuchino med krem og sjokolade. Den er best! 😀
      love your blog <3 kos deg i London 🙂

    19. dra på kjøpesenteret westfield, det er supert, og har alle butikker!!! var der en dag da det var vanelig jobbdag for de som bodde der, så hadde nesten hele kjøpesenteret for meg selv 🙂
      Pluss at det er helt nytt 😉

    20. Jeg var i london i for ett år siden, så jeg husker ikke navnet på så mange butikker nå.. Men du burde hvertfall dra innom primark! Den ligger i oxford street, helt nederst. Og den er kjempestor, med mange etasjer. Pluss at det er superbillig! Jeg fikk liksom kjøpt kule solbriller til ett pund ogsånt! Og jeg eeelsker undertøyet der. Haha, når jeg var i london skulle jeg være der i fire dager, dagen etter jeg kom hadde jeg brukt opp alle pengene mine på primark. Jeg hadde bare to hundre kroner igjen.
      Hahaha, du burde virkelig dra dit! Og på madam tussaud (eller åssen man skriver det). Jeg var ikke der selv, for det blei så masse stress, men jeg hadde kjeeeempelyst til å dra dit. God tur forresten, jeg er kjempemisunnelig på deg, jeg vil dit igjen!

    21. Jeg har vært i london! I oxford street er det drøssevis med acessorize-butikker, og tro meg: du trenger ikke gå innom hver eneste fordi de har akkurat det samme! 🙂

    22. Jeg har ikke vært i London, men er hver sommer i Liverpool og de har stort sett de samme butikkene. En butikk du burde dra til er Primark (super billig og masse bra!) og New Look. De er de butikkene jeg anbefaler sånn i farta 😉 En annen ting du burde kjøpe er SKO! DET er billig i England, jeg kjøper alle skoene mine der ;p

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg