Jeg blir så rørt

Det er noen tv-programmer som virkelig får meg til å gråte. Det kan være alt fra fæle opplevelser fortalt om på Dr. Phil til Oprahshow til Extreme makeover home edition. Noen ganger blir man bare så rørt når familier som har hatt det utrolig vondt, endelig får et fantastisk hus og nye muligheter. Man blir så glad på deres vegne at tårene bare renner.

Denne gangen var det faktisk 16 and pregnant jeg begynte å gråte av. Jeg syntes denne episoden virkelig er verdt å se! 
Jeg syntes barnefaren er så utrolig ansvarsful og søt, at det ikke går ann. Han gråt masse og lagde et nydelig kort, og det var bare noe ved han som virkelig rørte meg. Det samme med barnemoren, jeg merket virkelig hvor vondt det var for dem begge å gi fra seg barnet til adopsjon. Tårene mine trillet som aldri før det siste kvarteret av episoden. Både av medfølelse, litt smerte og kanskje en anelse stolthet av at de gjorde en så god avgjørelse.
Dere burde alle se den på:

Et ord: herlig

Flere som ble rørt?
Har du noengang begynt å gråte av noe på tv?
– ANDREA BADENDYCK
36 kommentarer

Siste innlegg