Shopping in London = LOVE

Hallo allesammen!

Som dere kanskje skjønte har jeg heldigvis internett på hotellet, noe som gjør det å blogge enklere. I London er det utrolig koselig, litt vått og nokså mye mildere enn i Norge. Null snø. I dag tidlig ble vi vekket kvart på ni, fordi frokosthallen stengte halv ti. Frokosten var i grunn ganske så bra, med mye utvalg. Det gikk mye i "egg, ham and bacon", men jeg er nesten aldri noe sulten om morgningen så jeg valgte å ta litt cornflakes, et rundstykke og noen ferskenskiver til frokost.
 I dag har dagen først og fremst bestått av shopping. Tror vi faktisk vandret rundt i London i 5-6 timer. Noe vi bruker hele tiden er "the underground", altså undergrunnen, t-bane. T-bane stasjonene er veldig trange, så man får helt klaus når man er i en tunnel. Det er virkelig mindre enn en halv meter mellom veggen og t-banen selv. Noe som også er undergrunnen er at det faktisk var ekstremt mye mer kontroll enn i Norge. Man måtte ha billett som man skulle slippe inn i en automat kanskje 2-3 ganger før man faktisk kom frem til t-banen, pluss at det var vakter ved hver automat – så jeg regner med at det å snike på t-banen i London er svært vanskelig! 


Kos ♥

Jeg fant med en gang ut av River Island er min favorittbutikk. Der hadde de utrolig mye kult, butikken var ikke så altfor stor og den var heller ikke fullstappet av mennesker noe det virkelig var på blant annet Top Shop. Der brukte jeg faktisk i underkanten av to tusen kroner, og fant blant annet verdens fineste jakke som jeg kjøpte meg:

Gir dere bare en liten smakebit, fordi jeg vil ikke avsløre alt jeg har handlet enda.
Jeg kjøpte også denne buksen og toppen:

Alt fra River Island. Elsker forresten den buksen, den ser kanskje ikke så spesiel ut på bildet men den er sykt kul i virkeligheten.
I London lever vi nokså usunt og spiser masse måltider hver dag. Ikke nok med det, så koser vi oss med mye annet også på hotellet:


 

Denne brusen er forresten helt fantastisk god, skal kjøpte med minst ti stykker hjem:

7UP med kirsebærsmak, herlig ♥
Nå bare slapper vi av etter en lang og slitsom dag, har faktisk ganske vondt i beina. Og forresten, jeg er sååå glad! Hunterstøvler her koster bare 600 kroner, altså halvparten av det de koster i Norge. Kjøper meg et par grå i morgen ♥
I morgen skal vi forresten på Britishmuseeum, og jeg gleder meg utrolig. Jeg skal blant annet til den egyptiske avdelingen og se mumier!! 
Vi blogges senere, kanskje i kveld? Nå snart skal vi uansett ut å spise.
– ANDREA BADENDYCK
42 kommentarer

Siste innlegg