Litt… uflaks!

Hallo!

Nå er jeg akuratt hjemme etter å ha vært på besøk hos Eli. Jeg skulle poste et innlegg der, vi hadde tatt bilder ferdig men det kom noe i veien… Først skulle jeg poste innlegget også klikket internettet og pcén, så vi måtte starte på nytt igjen. Akuratt da jeg hadde logget meg inn på blogg.no igjen, så skrudde plutselig dataen seg av. Den hadde ikke mer strøm! Også setter Eli ledningen i dataen, men glemmer å koble den til på den andre siden. Så da slukker også den med en gang den var startet. Så etter 20 minutter med tull måtte Eli dra på trening, og jeg fikk ikke lagt ut noe innlegg. KJIPT!
Haha, også kommer den andre uflaksen da. Når jeg kom til bussholdeplassen så skulle bussen gå om fem minutter, men så heldig som jeg var klarte bussen å være 25 minutter forsinket. Snakk om flaks jeg har i dag!
Ikke minst, uflaks nr.3 .. Gjett hva jeg har våknet opp med de to siste nettene:

Haha, dette er fra i dag tidlig.. etter dekkstift og hele pakken! Den vil virkelig ikke bli skjult.. Jeg kan love dere at den er værre når dere ser meg feks i virkeligheten. Med en gang jeg logget på skype og snakket med Fanny så begynte hun å le da hun så meg.. "HAHAHAHAH, kviiiiiseeen diiin!!!!!!!". Buhu.. Jeg har faktisk en veldig tendens til å få en kvise akuratt mitt mellom øyebrynene, noe som jeg syntes er det verste stedet å få det. Det er på en måte det første man ser når man møter meg… haha.
Flere som har litt uflaks i blant?
– ANDREA BADENDYCK

bloglovin

46 kommentarer

Siste innlegg