Videoene

Hallo!

Jeg har sett litt på forslag til videoer, og jeg har tenkt til å ha mange av forslagene etterhvert som dagene går. Det første jeg starter med er en video hvor jeg og en venn må blande sammen et eller annet og feks kline det rundt i annsiktet. Den skal jeg lage enten Onsdag eller Torsdag, så jeg lurte på om noen har forslag til hva den røra skal bestå av?
Skal også lage en sminkevideo til dere, selvom det krever veldig veldig mye av meg. Fordi jeg liker ikke meg selv uten sminke og vil helst ikke vise meg uten her for alle i Norge. Men kan gjøre det fordet, fordi jeg vet at dere kommer til å bli veldig glade + at man alltid syntes seg selv er styggere uten sminke en alle andre. 
Skal også svare på spørsmål dere skrev på spørsmålsrunden, men hvis noen av de nye leserene lurer på noe så kan dere skrive det i komentarfeltet. 
Kan sikkert også lage en hårvideo, selvom jeg absolutt ikke er noen "frisyreekspert".
 Alt dette vil komme i løpet av Mars.

– ANDREA BADENDYCK

Følg forresten bloggen min på bloglovin, det er kjempesmart!

bloglovin

27 kommentarer

Siste innlegg