Unsure..

Som dere sikkert har merket så blogger jeg veldig lite for tiden. Det er fordi jeg har mistet litt lysten på å blogge, det er mer blitt til en ting jeg gjøre enn en ting jeg vil gjøre. Jeg føler det har gått litt utover ting det egentlig ikke burde som søvn og skole. Jeg føler også at jeg har blogget så lenge, og ikke lenger har så mange "ideer" om hva jeg skal blogge om. Har litt lyst på en pause til å bare kunne fokusere på venner, skole og Axel og heller komme sterkere tilbake etterhvert. Men bloggen betyr også veldig mye for meg, dere lesere gjør det, og hele bloggingen er blitt en del av livet mitt. Føler også at jeg har oppnåd en hel del med denne bloggen, og gått fra 1 til flere 1000 sidevisninger innom hver dag uansett om jeg blogger eller ikke. Er så usikker nå…  Hva syntes dere jeg burde gjøre?

– ANDREA BADENDYCK

75 kommentarer
    1. Jeg skjønner det veldig godt. Hvis du føler at det får utover lekser, venner, kjæreste og et du vil, så syns jeg at du skal ta en pause. Gjør det DU har lyst til og det DU føler for.
      Jeg skal uansett følge med på bloggen din.
      Klem<3

    2. En ting til:) Hvis du skal ta en pause, så ber jeg på mine knær at du skal svare på spørsmålene som du sa vi kunne stille….

    3. IKKE SLUTTÅ BLOGG, ELLER TA EN PAUSE!
      IKKE SLUTTÅ BLOGG, ELLER TA EN PAUSE!
      IKKE SLUTTÅ BLOGG, ELLER TA EN PAUSE!
      IKKE SLUTTÅ BLOGG, ELLER TA EN PAUSE!
      IKKE SLUTTÅ BLOGG, ELLER TA EN PAUSE!
      IKKE SLUTTÅ BLOGG, ELLER TA EN PAUSE!
      IKKE SLUTTÅ BLOGG, ELLER TA EN PAUSE!
      IKKE SLUTTÅ BLOGG, ELLER TA EN PAUSE!
      IKKE SLUTTÅ BLOGG, ELLER TA EN PAUSE!
      IKKE SLUTTÅ BLOGG, ELLER TA EN PAUSE!
      IKKE SLUTTÅ BLOGG, ELLER TA EN PAUSE!
      IKKE SLUTTÅ BLOGG, ELLER TA EN PAUSE!
      IKKE SLUTTÅ BLOGG, ELLER TA EN PAUSE!
      IKKE SLUTTÅ BLOGG, ELLER TA EN PAUSE!
      IKKE SLUTTÅ BLOGG, ELLER TA EN PAUSE!
      IKKE SLUTTÅ BLOGG, ELLER TA EN PAUSE!
      <333333333333333333333333333333333333333333333333333333333

    4. blogg når du føler for det, ikke slutt i hvertfall! Eller jeg håper du ikke gjør det. Blogg når du føler for det, eller ta en pause. Men håper virkelig at du ikke slutter, du er en av mine favoritter! <3:D

    5. Jeg vil ikke at du skal slutte 🙁 haha. for du har en super blogg andrea! men du kunne jo begynne å blogge litt mindre da? og heller blogge når du har noe du føler du kan blogge om? 😀

    6. du gjør det du vil! 🙂
      Men det jeg vil er at du ikke slutter. jeg digger bloggen din
      Men jeg skal ikke tivnge deg til å blogge, får du bestemmer selv!
      Men vist du ikke har tid, er det låv med en pause også søta:)

    7. Hvis å ta en pause er det du vil, så er det vel best å gjøre det:)
      Men jeg er sikker på at det er utrolig mange som ikke vil det, i og med at di følger bloggen din. Men ikke slutt, særiøst. Bloggen din er super! <3

    8. Ta en pause:) så når du kommer tilbake, får du en kjempe bra blogg! du kommer ikke til å miste lesere,de er her fordi de elsker bloggen din:D

    9. JEG syntes du burde kanskje bruke litt mindre tid på bloggen da, liksom blogge ikke så veldig ofte, men ikke aldri 🙂 så du ikke mister så mange lesere

    10. Jeg skjønner deg veldig godt, og hvis det er bloggpause du føler for så ta deg en. Men håper du i såfall kommer tilbake en gang, digger bloggen din 🙂

    11. Gjør det som er best for deg! Bloggen burde aldri komme foran venner og skole. Du kan jo ta deg en god pause – og hvis du ikke savner det i det hele tatt, kan du jo bare slutte. Er jo bare å starte igjen hvis du skulle angre, liksom!

    12. Fokusere på skole , venner og kjæresten og blogge når du har tid, kanskje for har blitt glad i bloggen din viss det ikke blir dumt å skrive

    13. syntes du burde ta en pause til bloggpresset ditt er over, og heller bruke litt tid for deg selv 🙂 men du kan jo være bloggaktiv, som å kommentere andre sine blogger 😀

    14. Blogg når du har lyst og har tid til det. Det er ikke noe poeng å presse seg for mye, det tar bare bort gleden fra det man liker. De fleste leserne dine vil godta litt færre oppdateringer. Se på Linnéa Myhre hun blogger ikke hver dag men folk elsker henne likevel 🙂
      Lykke til.

    15. Ikke slutt å blogg, du kan jo heller bare ikke blogge så mye. Og heller blogge når du føler for det. Jeg har også tenkt sånn som deg. Men jeg slutta , det var dumt av meg. da jeg lagde en ny blogg hadde jeg nesten ingen lesere. Så da hadde jeg ikke noe lyst mer.
      Men jeg savner bloggen utrolig masse. Jeg følte også jeg hadde ett slags press på meg, selv om jeg ikke var på topplisten . Du er en av de beste bloggerne og du har den beste bloggen av alle ! Jeg digger bloggen din utrolig masse. SIden du er på topp listen har du eller det kan føles som et press å blogge mye. Men tenk at du skal ha det gøy med bloggen, og prøve å ikke føle det som ett press.
      ikke slutt å blogg<3
      hilsen meg

    16. Hvis du mener at det er best for deg siden bloggingen påvirker hverdagslivet, synes jeg du kanskje skal ta deg en pause 🙂 Men for min del liker jeg ikke det du skriver, jeg elsker bloggen din det er den bloggen jeg er mest innom her i landet. Jeg har følt med på bloggen din siden du kanskje hadde 30 sidevisninger og 15 lesere! Men jeg forstår jo det du skriver at du har lite lyst på blogging! Bare du ikke slutter helt er det geit for min del 🙂 klem<3

    17. Gjør det du selv vil du, vi leser’ne skal ikke bestemme det 🙂
      Men, jeg vil selfølgelig ikke at du skal ta en pause, but you need to do the right thing!

    18. du trenger ikke å blogge så mange ganger hver dag, eller du trenger ikke blogge hver dag heller 🙂 blogg når du føler for det!

    19. Jeg synes det første du skal gjøre er å forandre på hele designet bloggen din har. Gjerne gå for noe søtt, lyseblått som passer til årstiden? Dette vil friskede det hele opp litt, og du vil gjerne se på bloggen fra en ny vinkel! Da går du ikke så fort lei, og finner nok tilbake til det morsomme i bloggen! 😀
      Det kan hende dette også gir deg flere ideer? Ihvertfall:
      IKKE SLUTT Å BLOGG! Dette er da vært et forsøk?? 🙂

    20. Ikke føl deg presset av noen , uansett hva de sier! Du bestemmer , det er din blogg . Men jeg tror at det er ingen som vil at du skal slutte og blogge , du er veldig flink og blogge . Men bestem dette selv , slik at du ikke føler deg presset.

    21. Fortsette å blogge! 🙂 Jeg blir utrolig inspirert av alt her på bloggen din, er så gøy å lese den. Jeg hadde ikke vært innom bloggen din før voe linket deg, og jeg har lest den hver dag etter det 🙂

    22. ta en pause, så kommer du tilbake når du har flere ideer og har mer lyst til å blogge 🙂 IKKE slutt helt å blogge men noen ganger trenger man en liten pause 😀 <3 <3

    23. Du blogger kjempe fint og synes du ikke burde slutte men ta en pause og komme tilbake når du har mer og mer tid og blogglyst. Love youre blog! Men du bestemmer of course. Hilsen Safiya,

    24. Følg <3 ditt 🙂 Hvis du føler at du trenger en pause, så gjør det, og kom heller tilbake når du har lyst til å blogge : D

    25. Der har jeg vært også. Jeg tok en pause på en uke, men etter to dager avbrøt jeg den. Jeg syns du skal prøve deg på en pause, se hvordan det går, og etter en uke forteller du om du vil fortsette eller ikke? 🙂

    26. Fortsett å blogge! Ta heller å blogg litt skjeldnere, og ikke ha perioder hvor du blogger veldig mye, for da blir du fort lei etter denne lille perioden. Nå for en ukes tid siden blogget du veldig ofte, og sikkert derfor du nå er litt lei. 🙂

    27. litt er jo bedre enn ingenting! 🙂 når du føler du vil blogge om noe, blogger du, om du er opptatt, vil ta deg tid til andre ting eller er tom for ideer, blogger du ikke, men plutselig kommer du sikkert på noe du vil blogge om 😀

    28. JEG VIL ALLTID VÆRE HER FOR DEG! JEG ER DIN FASTE LESER OG JEG VIL ALDRI SVIKTE ELLER GLEMME EN SOM DEG!

    29. Du trenger ikke slutte å blogge, fordi mange leser bloggen din. Det er litt skuffende at du slutter, fordi så mange liker jo å lese bloggen ;D Du kan jo ta en liten pause, også blogger du igjen etterhvert som du føler for det 🙂

    30. Ikke slutt blogge. Blogg når du har tid og ikke stress med bloggen. Leserne burde forståå deg om du bare blogger bittelitt av og til.

    31. Må jo nesten få sagt at jeg håper du ikke skal slutte, det er så morsomt å følge med på bloggen, for man forstår liksom litt hva som er in for tiden 😉
      som sagt så håper jeg du ikke slutter, men samtidig vil jeg at du skal tenke på DEG. For det er deg det gjelder!
      klemmer fra meg 🙂

    32. Elsker bloggen din<3:)
      Jeg vil at du skal fortsette å blogge!:D
      Du skriver så kult og har maange fine bilder. Stå på, sier jeg!!

    33. fortsette å blogge. jeg elsker bloggen din, den betyr veldig mye for meg. du er et fint forbilde for meg og mange andre<3

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg