Nytt design!

Hallo!

Nå begynner det å bli en stund siden sist gang jeg har blogget. Dere aner ikke hvor mye som skjer nå, lærerne på skolen har bestemt seg for al slags vurderinger alle og enhver. Jeg har det veldig fint ellers, og ser på paradise hotel hver kveld nå. I fjor fulgte jeg ikke med, men i år var det faktisk skikkelig gøy! Istad klarte jeg å få lastet ned Photo Shop CS3, så da klarte jeg ikke å la være å utforske det litt. Det var helt sykt bra, jeg er storførnøyd. Jeg elsker å redigere bilder, det er helt sykt gøy.

Så da klarte jeg å lage en header, og bestemte meg for å fikse et design som passet til den. Ble veldig fornøyd, selvom det kanskje var litt halvskummelt og litt mystisk?


Hva syntes dere om headeren og det nye designet?

– ANDREA BADENDYCK

58 kommentarer

Siste innlegg