My weekend

Hallo!

Jeg har ikke fått blogget fredag eller lørdag, så derfor legger jeg ut bildene fra disse dagene nå. Helgen har vært utrolig koselig, det startet med at jeg og Henriette skulle fikse oss sammen til bursdag:


Her var fredagens outfit, alt fra London på begge to!

Når vi hadde fikset oss, ble vi kjørt til Linnea. Her er bursdagsbarnet:

Sweet!


Hehehehe, nice Johanne!!

Til middag spiste vi Tapas, det var utrolig godt:

Senere på kvelden så vi på skrekkfilm og bare koste oss. Vi hadde egentlig tenkt til å ta spiritisme, men nesten ingen turte så vi bestemte oss for å gjøre det en annen gang. Jeg har skikkelig lyst!


Dette bildet likte jeg! Hanna og Hanna <3

Etter bursdagen overnattet jeg hos søte Julie, og på vei hjem så trynte jeg skikkelig på asfalten og fikk DET såret. Det var skikkelig ekkelt, og blodet bare rant og rant. Jeg har nesten ikke sovet de to siste nettene, siden det svir sånn hvis beinet beveger seg.

På Lørdagen dro vi hjem til Fanny, der skulle flere av vennene våre komme. Vi koste oss masse!
Først spiste vi pasta med kylling og pesto:


Julie, Fanny, Zoe, Meg og Yvonne ♥ Søte jentar!


Hannaaa ♥

Fler som har hatt en koselig helg?

– ANDREA BADENDYCK

42 kommentarer

Siste innlegg