Verdens beste jente sin bursdag!

Heihei!!

Ååååh, kvelden i dag har vært skikkelig koselig! Grunnen til at jeg ikke skrev så altfor mye om bursdagen var fordi det var et supriseparty for min aller beste veninne, Tuva Emilie. Det startet med at vi skulle møte opp hos henne kvart på 5, og det gjorde jeg. Der var 3 andre av vennene våre, og Tuva var i byen med Ulrikke og skulle komme om et kvarters tid. Etter en liten stund kom alle som var invitert, også bare ventet vi på at bursdagsbarnet skulle komme hjem. Da hun kom inn døra, og skulle inn i stuen, hoppet vi frem og bare "supriiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiseeeee". Hahahah, det var så gøy! Hun viste ingenting og ble helt sjokkert og stå bare der å var helt målløs. Hun ble dødsglad da, begynte nesten å gråte.. ntaw. 
Slik så jeg ut før jeg dro:


Overdelen er søstren min sin og er fra VILA
Tightsen er fra London
Øredobber fra Spania

Her var vi på vei til Egon:


Bursdagsbarnet, meg og Pernille!


Verdens beste venn <3


På Egon delte jeg og Tuva en skinkepizza med hvitløksdressing og brus. Det var utrolig godt, du kan tro jeg ble mett..

Da vi var ferdige var ikke klokken mere enn rundt 7, så jeg, Tuva og Pernille bestemte oss for å ta en liten tur til byen. Der satte vi oss på Deli Deluca, kjøpte is og snakket om masse. Skikkelig lenge siden jeg har sett dem begge to, så det var ikke et sekunds pause i snakkingen!

<3

Flere som har hatt en koselig kveld?

Tusentakk for masse søte kommentarer på det forrige innlegget, blir utrolig glad!

– ANDREA BADENDYCK

21 kommentarer

Siste innlegg