Dagen i dag

I dag har jeg vært på hospitering på Bjørnholt skole, på linjen medie og kommunikasjon. Vi drar på besøk på forskjellige skoler for å bli sikrere på hvilken skole og linje vi skal velge i 10ende. Det var kjempegøy, jeg synes medie og kommunikasjon virker som en kjempemorsom linje. Jeg tror jeg skal søke det, bortsett fra at jeg vil heller gå på Elvebakken. 

Jeg måtte bli hentet litt før i dag, fordi jeg skulle på dåpsmøte. Jeg er nemmelig ikke døpt, men skal døpe meg nå i Juni sammen med noen fler. Man må jo være døpt for å komfimere seg kristlig. Møtet varte i nesten to timer, og var kanskje litt småkjedelig i grunn. Og så heldig som jeg er, var det jo selvfølgelig komf. møte i kirken en time etterpå. Så jeg var ikke hjemme før rundt halv 9 i kveld, etter å ha vært i kirken siden klokken 2. Gøøøy!
Kameraet mitt hadde ikke batteri i dag, så slenger med to bilder fra helgen:


Bestevennene mine og jeg på vei til Malmøya ♥

– ANDREA BADENDYCK
25 kommentarer

Siste innlegg