Out in the dark

Hello!!

I dag har jeg først vært på Friskis & Svettis. Der var jeg med Bjørn – Erik og Maria, og vi hadde en times spinnigsøkt. Det var kjempeslitsomt, men utrolig deilig å være ferdig etterpå! Skal få årskort der i morgen, så nå blir det nok mye trening fremover. Flott!
Deretter dro jeg hjem en liten tur, også dro jeg til Axel på kvelden. Der har jeg vært til nå, og vi koste oss masse. 
På veien hjem, møtte pappa meg der hvor bussen stopper. Han hadde med den lille bassekluuuuumpen:


Den stakkarslige lille hundevovven måtte jo selvfølgelig bli bært litt også, 5 minutters gåtur er jo døden!!

Siden jeg har på følelsen at noen ville spurt:
Skinnjakke – Cubus
Skjerf – Mamma har strikket til meg
Veske – Cubus
Tights – Bikbok
Sko – Converse
Tunika – Spania
– ANDREA BADENDYCK
27 kommentarer

Siste innlegg