Ny blogg?

Hey!

Jeg har lenge tenkt på det med at jeg har så langt bloggnavn som noe veldig dumt. Jeg lagde bloggen min i 2008, og hadde virkelig ingen anelse da om at jeg faktisk kom til å blogge senere! Da bare lagde jeg den for morroskyld, og bare lot bloggen hete www.andreabadendyck.blogg.no uten å tenke så mye over det. Men det er så dumt med et så langt bloggnavn! Det er vanskelig å huske for de som ikke kjenner meg, mange har sikkert problemer med hvordan man skriver "badendyck" osv. Så derfor tror jeg at jeg lager en ny blogg her på blogg.no, bare med et kortere navn. Da vil nye lesere lettere huske bloggnavnet. Tenker igrunn at jeg vil bare ha noen få bokstaver, men at de på en måte må "passe". Ikke bare sånn "yehrgf.blogg.no", ut av det blå. Så jeg lurer på om dere synes dette er en god idè? Har dere noen forslag til navn?

Haha, looking the same way! ♥

– ANDREA BADENDYCK
69 kommentarer

Siste innlegg