Hello!

Heihei.
I dag er jeg med Gine! Da vi møttes, gikk vi til matbutikken å kjøpte over en halv kilo kyllingvinger. Haha, det høres dødsmye ut, men det var faktisk ikke så mye når vi først spiste det. Jeg har ikke vært med Gine siden sånn før jul ellernoe rundt der, så jeg har savnet henne helt sykt. Vi gikk jo på samme barneskole, var ultrabestevenner og var sammen hele tiden. Det er så godt å se gamle venner igjen, man har så mye å snakke om. Jeg og Gine har bare sittet i sengen å snakket i rundt 3 timer nå, blir aldri nok å snakke om. Gamle minner er så koselig å tenke tilbake på.

Gine ville ikke være med på bilder, så derfor bare legger jeg ut dagens outfit til dere:


Cardigan – River Island
Singlett – Bikbok
Bukse – River Island

Hva synes du?

– ANDREA BADENDYCK

26 kommentarer

Siste innlegg