Hey ho, lets go

Random overskrift i grunn!

Nå er jeg på hytten til tanten og onkelen min, sammen med min søte kusine og morsomme lille fetter. Og jammen hadde jeg jo internett her også! Etterpå drar vi hjem til Oslo, det blir deilig. Helt SYKT hvor varmt det var i Sverige i dag, hallo??! 25 grader i skyggen, jeg fikk helt sjokk jeg. Utrolig deilig når sommeren titter innom!
Savner Axel nå. Har ikke sett han siden Onsdag, det føles ut som 100 år. Kanskje spesielt siden jeg har vært alene på hytta med mamma og pappa, jeg finner ikke meg selv så utrolig underholdende flere dager på rad. Heldigvis ser jeg Axel i morgen. Og på Mandag er det jammen meg 17. Mai, det blir koselig det! Da blir det Fridays på Akerbrygge med venner sånn som i fjord, og skal overnatte fra i morgen med Fanny og Elena. Da fikser vi oss sammen og drar til byen 🙂
Nå skal vi dra hjem, så jeg slenger med dagens outfit:

Alt fra London 🙂
– ANDREA BADENDYCK
29 kommentarer

Siste innlegg