Min 17 mai!

Hellu!

I dag hadde jeg mattetentamen.. Det var virkelig et slit! Hadde øvd flere dager på forhånd da, så jeg var sikker på det aller meste. Men det er jo heldags og da blir man skikkelig sliten! Helt på slutten er jeg helt kjørt og orker nesten ikke tenke. Det som var kjipt er at det var DEN mattenøtten som siste oppgave, skikkelig hjernetrim. Klarte den til slutt da, heldgvis. Dere kan tro det var deilig å komme seg ut i det fine været etter å ha sittet inne i et klasserom og regnet matte i 6 timer!

Axel dro nettop hjem fra meg, vi har kost oss masse som alltid! Forresten så mistet jeg mobilen min forrige mandag, sykt kjipt! Den var jo helt ny.. Den sklei ut av lommen min da jeg satt på bussen uten at jeg merket det før jeg hadde gått av og bussen hadde kjørt. Det som er så dumt er at noen har stjålet den! Ingen har levert den til godskontoret.. Skikkelig dårlig gjort, skjønner ikke hvordan folk kan ha samvittighet til å stjele en helt ny mobil de finner på et buss-sete.

Jaja, nok skriving. Jeg har en masse fine bilder fra 17. mai, så hvorfor ikke dele de med dere? Det var en av de koseligste dagene på lenge!

Jeg overnattet hos Fanny natt til 17. mai. På morgningen kom Elena for å fikse seg sammen med oss, og deretter dro vi til byen. Der ble vi møtt av noen venner, og sammen gikk vi til en sushiresturant på Aker brygge. Det var nemmelig 20+ på Fridays…


Koselig <3

Etter å ha trasket litt rundt i byen møtte vi guttene. Da fikk jeg endelig sett min kjære:

<3 Han var såå kjekk i dress altså!


Veldig glad i dere to!

Haha, stoffern.. Nå føler jeg meg skikkelig snill! Neida.. siden du har mast på å komme på bloggen i hundre år:

Ntaw <3

Because you are my #1:

<3

Fler som hadde en koselig feiring?

– ANDREA BADENDYCK

Alle må forresten sjekke ut Bjørn-Erik sin blogg! Den er kjempebra, han oppdaterer myyyye mer enn meg!
Han har jo utrolig bra stil og kjempebra bilder i tilegg.
http://bennysriddle.blogg.no/ ♥♥

25 kommentarer

Siste innlegg