Konfirmasjon

Jeg har fått en del spørsmål rundt konfirmasjonen min, så derfor lager jeg et innlegg om det nå.

Jeg skal konfimere meg kristlig i starten av September. Jeg skal ha et familieselskap hvor jeg også skal invitere Axel og Tuva. (Noen hadde spurt, så ja.. grunnen til at Fanny ikke skal i konfirmasjonen min er fordi vi konfimeres samme dag!). Jeg gleder meg veldig til å bli konfimert og ser på det som noe veldig stort og fint.

Til konfirmasjonen er det to hovedting jeg ønsker meg:

#1:

Denne bunaden i disse fargene! Det er Solør-Odal bunaden. Jeg skal ha den fordi mamma sin slekt er der i fra!
Gleder meg skikkelig til å få den, bunad er utrolig fint. Jeg har vært og tatt mål sånn at jeg får en som er helt skreddersydd til meg, det blir flott.

#2:

Speilrefleks kamera! Jeg er ikke helt 100% sikker på hvilket, men eos 550d fra canon er en god mulighet. Vil ha et som også har film muligheter.

Håper dere synes dere fikk svar på det dere lurte på rundt min konfirmasjon!

Fler som skal konfimere seg til høsten?

– ANDREA BADENDYCK

35 kommentarer

Siste innlegg