Meg gjennom tidene!

Hei!!

Tenkte å vise dere hvordan jeg har forandret meg i løpet av årene som har gått. Er ikke det morsomt?
Her kommer bildene:

1995:

Dette bildet er tatt 24.01.1995! Her var jeg nyfødt.

1995-1996:

På dette bildet var jeg blitt enda større, og hadde fått to søte tenner som jeg smilte veldig fornøyd med!

1999:

Her er jeg 4 år, og på min første sydentur. Veldig fornøyd med masse spaghettisøl rundt munnen da 🙂

2001:

Her hadde jeg akuratt begynt i 1 klasse, og dette var skolebildet mitt i 2001.

2004:

Jeg synes dette bildet er veldig flaut å legge ut! Men her feiret jeg 8 års dagen min, og hadde pyntet meg med en rosa stripe på hver side av midtskillen! Hehe, på den tiden var det det kuleste jeg visste om.

2006:

Haha! Dette bildet er fra 5 klasse, jeg og Tuva hadde tyvlånt sminke, og hadde vår første photoshoot sammen…

2007:

Her var jeg 12 år, og hadde akuratt fått meg et webcamera. Jeg synes bildene ble veldig fine når jeg gjorde øynene kjempestore!

2008:

Fjortissperiode! Disse bildene er fra 7ende klasse. Her var det tonnevis med brunkrem og gigahøyt hår som gjaldt.
Biip.no var livet mitt, og jeg tok minst 200 bilder hver gang jeg hadde photoshoot med meg selv..

2010:

Ja, her er sånn som jeg ser ut nå. 15 år og veldig fornøyd med livet 🙂

– ANDREA BADENDYCK

43 kommentarer

Siste innlegg