Good night

Haha, jeg har kanskje litt dårlige leggevaner til tider. Men men, det er ferie!

Dagen i dag har jeg tilbrakt med Eli, det var kjempekoselig. Herlig å være ute nå i det fine været!
Senere dro jeg til Axel, der hadde vi kjærestekosekveld. Han var alene hjemme, så vi lagde nachos og satt ute på verandaen hans med tente lys og alt sammen. Sweet! Etter det bare lå vi i en sånn soffa på verandaen med masse pledd kjempelenge og bare snakket om alt mulig rart og fant på masse morsomme fortellinger til hverandre. Hehehe, kooos!
 I morgen skal jeg også være med Axel, vi skal ha date på stranden. Skal være der hele dagen og bare sole oss, leke, bade og spise luunch:) Gleder meg jeg!


Elmer, hunden til Axel. Lille babyen vår ♥


Hahahahaha, liker den trutmunnen der altså!

Koselig 🙂
– ANDREA BADENDYCK
29 kommentarer

Siste innlegg